Stomatolog w Tomaszowie Mazowieckim
Stomatolog w Tomaszowie Mazowieckim M. Przybylska - Milczarek

Stomatolog w Tomaszowie Mazowieckim M. Przybylska – Milczarek

Kim jest stomatolog w Tomaszowie Mazowieckim ?

Dentysta Monika Przybylska Milczarek z Tomaszowa Mazowieckiego, zwany również stomatologiem zajmuje się diagnozą oraz kompleksowym leczeniem chorób zębów, przyzębia, błony śluzowej, języka i tkanek jamy ustnej. W zawodzie stomatologa tego specjalisty najważniejsza jest profilaktyka, dzięki której pacjenci rzadziej zmagają się ze zmianami chorobowymi i schorzeniami. Jej zadaniem jest uczenie dzieci, od najmłodszych lat jak prawidłowo dbać o jamę ustną. Pacjenciz Tomaszowa Mazowieckiego pojawiają się najczęściej w przychodni specjalistycznej, aby leczyć w jej gabinecie stomatologicznym próchnicę, nadwrażliwość, wady zgryzu, choroby miazgi zębowej oraz różne uszkodzenia zębów. Dodatkowo coraz chętniej korzystają z wybielania, wypełniania kanałów, odtwarzaniem braków zębów oraz czyszczenia kamienia z piaskowaniem.

Najpopularniejsze dziedziny stomatologii w Tomaszowie Mazowieckim w gabinecie dr Przybylskiej – Milczarek

Stomatologia ma wiele podspecjalizacji, ale zdecydowana większość pacjentów z Tomaszowa Mazowieckiego korzysta z tej podstawowej, zwanej zachowawczą. Jednak nie jesteśmy w stanie przewidzieć, czy nie będziemy potrzebowali pomocy z jednej z poniższych dziedzin:

• protetyki – specjalista w tej dziedzinie przygotowuje protezy zębowe;
  • ortodoncji, która zajmuje się korygowaniem wad zgryzu;
  • periodontologii, bada i leczy choroby przyzębi oraz błon śluzowych jamy ustnej;
  • chirurgii stomatologicznej, która skupia się na operacyjnym leczeniu jamy ustnej i okolic;
  • chirurgii szczękowo-twarzowej, zajmującej się leczeniem operacyjnym chorób jamy ustnej i części twarzowej głowy oraz szyi;
  • stomatologii dziecięcej, która dba o uzębienie u najmłodszych pacjentów.